Policy
Beste klanten,
Om ervoor te zorgen dat iedereen een geweldige ervaring heeft, heb ik een aantal belangrijke richtlijnen opgesteld. Deze policy is bedoeld om duidelijkheid te scheppen en ervoor te zorgen dat alles vlot verloopt.
Hygiëne en veiligheid
In mijn salon streef ik naar de hoogste standaarden op het gebied van hygiëne, veiligheid en klanttevredenheid. Ik wil dat elk van jullie je comfortabel en ontspannen voelt tijdens de behandelingen en van de best mogelijke services kan genieten.
Afspraken en annuleringen
Ik verzoek jullie vriendelijk om op tijd te komen voor je afspraak, zodat ik voldoende tijd kan reserveren voor de behandeling. Als je een afspraak moet annuleren of wijzigen, laat het dan ten minste 24 uur op voorhand weten. Op die manier kan ik andere klanten de gelegenheid geven om een afspraak in te boeken. Bij het niet komen opdagen of te laat komen (later dan 10 minuten na het afgesproken uur), of het laattijdig annuleren (binnen de 24u van de afspraak), ben ik genoodzaakt om een vergoeding van 50% van de behandeling aan te rekenen. Ik beschouw het als een elementaire beleefdheid dat de betaling uitgevoerd wordt om de verloren tijd te compenseren. Bij het boeken van een afspraak ga je automatisch akkoord met de annulatievoorwaarden.
Privacybeleid
Er wordt veel waarde gehecht aan jullie privacy. Jullie persoonlijke gegevens worden met de grootste zorg behandeld. Deze gegevens worden niet gedeeld met derden, tenzij dit wettelijk verplicht is of met jullie uitdrukkelijke toestemming.
Klachtenprocedure
Bij BeLush Beauty staat de hoogste kwaliteit van dienstverlening en klanttevredenheid bovenaan. Ik begrijp echter dat er soms situaties kunnen ontstaan waarin je niet helemaal tevreden bent. Ik wil graag dat jullie weten dat ik serieus omga met klachten en er alles aan wil doen om ze op een professionele manier op te lossen. Als je een klacht hebt, kan je dit altijd via het contactformulier melden en deze wordt op een zorgvuldige en vertrouwelijke manier behandeld. Jouw feedback en/of klachten helpen mij om de service voortdurend te verbeteren. Aarzel dus niet om contact op te nemen als je ergens ontevreden over bent.
Hartelijk bedankt voor jullie begrip!